Uh!! Follow me?

Wednesday, December 23, 2009

Langkawi Day 1 (part one)

sebenarnya ini lah tujuan utama
kami ke Langkawi
Menghadiri Majlis Nikah
dan Persandingan
sepupu aku
kami tiba lebih kurang pukul 5 petang
gedebak gedebuk
siap2
lepas maghrib je terus gegas
ke Masjid tempat terjadinya akad
gambar bawah tu
aku bersama sepupu2
lebih kurang je muka kami kan?
hahaha


the bride


the groom (sepupu aku)




~SAH~

kemudian kami di jemput
makan2 di rumah pengantin perempuan




salam salam
cium cium
terus heret pengantin lelaki balik rumah
hahahhahahahha
dah lewat maaa....
penat!


***********************************************
esoknya

Majlis Persandingan

bergambar bersama keluarga



rombongan kami







penyatuan dua hati







ok cukup la...
skit2 sudah la hang pa expose kat blog aku neh
hahahhaha

makan beradap
sponsored by Hotel Datai
(tempat sepupu aku kerja)


depa makan aku pun makan
ha'ah...
aku tumpang makan dengan pengantin
wakakakkakakaka


4 comments:

Mr PenyuBiru said...

bestnye dpt jejalan 2 dalam 1. tak naik kabel car ke?

deena awanis said...

bestnye de sedara tinggal kat langkawi..ley kirim coklat selalu=)

ariena said...

sangat mengujakan tengok gambar-gambar yang na tempek nih...

very sharp n colourful maa...
huwaaa...nih yang aku jeles nih..
en. hubby,jom laa kita beli kamera baru....(~_*)

miezrina said...

penyu... ha'ah...syok le gak..

deena... hermmm kalo ikutkan mmg syok aaa... stay free, kete free... makan je la kami tanggung... mkn kenyang2 siap2 kat luar... idok la nambah bebean tuan umah kan.... kirim coklat tu mmg harus... tiap kali derang ada yg nak dtg sini.. mmg kirim la...

ina... keh keh keh.... amatur lagi daku ni wakakkakaka