Uh!! Follow me?

Wednesday, December 30, 2009

Langkawi Day 4 (part two) - Makam Mahsuri

mengapa memilih hari terakhir untuk mejelajah sejarah atau lagenda Langkawi?
sebenarnya... kami bukan pilih
ia berlaku tanpa di rancang
boley?
memang kami x letak plan perjalanan
atau syarat
atau jadual
kami just ikut rentak
perjalanan
yang mana sampai dulu
itu kami serbu
sebab tu la
aku terpokai
wakakakkakaa
maka bila dah sedar diri ini pokai
kami terus tukar perjalanan
ke tempat2 menarik
yang semua orang patut pegi
di mana?
Makam Mahsuri la kan
sangat berubah dari yang pernah aku jejak
perubahan mengikut peredaran zaman kan
o.k la juga
suasana perkampung yang cuba di wujudkan
antara salah satu destinasi yang patut
generasi muda2 singgah
ada sejarahnya
ada lagendanya

akid mandi separuh
memang dah kepanasan sangat kan
time ni dah pukul 3 kot ni
x berenti2 lagi berjalan
ekekekkekek
tapi agak selamat juga la
akid sangat2 behave
x cranky langsung
telaga mahsuri

1 comment:

atty's said...

kty tak g pun sini ..ralit asik kat pekan kuah je ..