Uh!! Follow me?

Wednesday, December 30, 2009

Langkawi Day 4 (part three) - The Datai

last day and last night
terima kasih sepupu
hahahhahaha
sepupu aku dapat voucher hadiah kahwin
dapat 'honeymoon package'
dari tempat kerja dia
penginapan di The Datai
3 hari 2 malam
malam pertama tu dia duk la ngan wife dia
then tetiba malam ke dua
dia bagi kami peluang
peluang rasa KAYAp
kah kah kah kah
The Datai ni memang classic giler
suasana best ya amat
tapi duk terperuk nunnn jauh dari
hiruk pikuk pekan
alahai takat langkawi ni
mana ada hiruk pikuk sangat kan
tapi di bina juga hotel yang jauk terpelosok
di dalam hutan
hujung jalan sayup2
ish ish ish
ada juga manusia yang nak menginap
jauh2 dalam hutan ek

luas
kemas dan sangat moden
aku suka betul susunan perabot2 kat sini
sempat berangan2
rumah sendiri nanti nak bini ala2
gini gak
wakakkakakaka
eh eh
amin
doa mesti amin
mana la tahu
Allah makbulkan
kan kan

ermmmm....
sesampai je hotel memasing kepenatan
x menahan
nak mandi manda la kunun2 kan
aternya the datai ni utk
pakej yang honeymoon2 tu sesuai la kan
kami beranak pinak ni
duk kalut cari kolam renang kanak2
wakakkakakakakka
jakun tahap gaban
sirious
penat jalan ronda2
dengan semangat membara2
akhirnya
bathtub juga penyudah anak2 'berkubang'
wakakakakkakakka
kesian
kat hotel ni ada kolam renang dewasa aje weh
kalo anak2 nak mandi kolam
kena amik buggy
turun ke beach resort
nunnnn jauh di tepi laut
wahahhahah
angan2 mat jenin la kan
udah lewat petang
ater nak order buggy
haaa malam menjelma gitu
baik x payah
baik mak mak aje yang mandi manda kolam
kasi cannnn aaaa kan
ahahahahha
balik hotel smula
lagak macam
'hotel ini aku yang SEWA'
wakakkakakaka
bergambar kenangan kan
bila lagi nak merasa
hotel ribu2 semalaman
kasi cann aaa *lagi sekali*


ni esoknya
ater gila kamera kan
bergambar simbolik
konon nak blah dah ni kan
aniq siap x mo turun dari buggy
woh anak aku jakun jugak
ekekekkeke

ala2 kereta ini milik bersama
adoiiiilah
seronok aaa trip ngan kuarga makcik aku nih
sporting habis!

4 comments:

neezareef said...

cantik cantik..tetiba npk minah jepun..hehehe

atty's said...

amin na..semoga impian na tercapai ..

miezrina said...

ahahhahaha... minah jepu eh wakakakka

ihikss... tq kak ty.... amin

ariena said...

na....eksklusip sungguh gambar2 nih...tambah2 tang bergambar ngan kete tuh....fuhhh...

tang buggy tuh pulak,mujuq laa opisku ini ada buggy...
so ku sudah selalu merasa naik buggy...heheh