Uh!! Follow me?

Wednesday, November 25, 2009

Selamat Hari Raya Korban

firstly nak ucap

"SeLaMaT HaRi raYa KoRbAn"

secondly nak merapu2 skit

hermmmm

hari ni busy sebenarnya

al maklumlah
hari ni la nak siapkan calculation gaji
(yes gaji awal.... esok mungkin sudah boleh 'cucuk' dinding!)
hari ni juga la
kena tolong si ayu siapkan bajet
untuk tender
yang kejap lagi kot sampai
ke ntah x dan nak sampai hari ni kot
ntah
hermmm
boleh macam tu?
30hb ni nak anto tender
tapi rupa buku tender pun aku x tengok lagi
3 set tender pulak tu
gila apakah lawak yang kali ini?
aduiiiiiiiiiii


tender tu di hantar oleh kerani kami yang ada kat melaka
baru petang semalam dia pos
okay POS LAJU *ingat point yg itu*
agak2 la kan
betul ke pos laju tu boleh tiba hari ni juga
haduiiiiiii
masak benak otak aku duk pk
hermmmmm


GM punya pasal la ni
awal2 dia x mo beli
sebab dia kata harapan tipis
dan tender tu susah
udah masa bos g melaka last week
hari jumaat
bos paksa juga supervisor sana beli
dan mereka berjaya beli tender2 tu hari isnin petang
maka
semalam la baru derang pos
oittttttt kerja gila ni wei


aku nak balik kampung
x kira
nak balik jugak
jangan di sebabkan tender ni
cuti aku esok ni
terkorban lak
alahai raya korban
hukhukhuk

pstt banjir? okay ke jalan tu?
kak ruby.... tulunnnn tulunnnnn
hiksss

3 comments:

neezareef said...

slmt hari raya aidil adha na..hati2 blk kg..kena plan perjalanan btl2..kang ade bepatah blk lak kang.

miezrina said...

ye za.... tima kasih... mak ckp cocer cantik je kat kampung huhuhuhu

armouris said...

info tentang kebaikan cara sembelih kat sini - Kelebihan Menyembelih Binatang