Uh!! Follow me?

Monday, November 16, 2009

berdiam

bukan ada hal atau
bukan ada masalah
bukan bukan bukan
aku berdiam diri
sebab x ada masa nak lepak kat blog macam dendulu
memang sangat2 x sangka
kerja2 di handover sebegitu banyak
GM aku skang busy pantau projek kat LUMUT
so aku keje cover line dia je lah kan
kejap2 jumpa client dia
kejap2 ganti dia meeting kat tempat client
kejap2 setel urusan projek kat sini
waduhhhh
bisa bingung kepala seh
bengang juga la sbenarnya
sebab aku dah berbulan2 dari awal tahun
duk setelkan kerja2 bawah bidang aku
kerja2 yang patut aku siapkan
dah terbayang2 2 bulan sebelum habis tahun 2009
aku boleh enjoy sengeh senyum
bekerja di BLOGGER sepenuh masa
kah kah kah
alih2 bila november menjelma
aku kena ganti tempat GM pulak dah
weiiiiiiiiiii sakit hati
hermmmmm
tapi nak buat cam mana kan
"agi hidup agi ngelaban"
wahahhah tiba2 je kuar ayat tu
apa kena mengena ntah
yang penting
betul ke ejaanku wakakakkakakaka
sebetulnya
aku nak cakap
"selagi hidup... kerja kerja kerja!"
tak gitu?

2 comments:

attyfir said...

kerja..na..nanti dpt lebih leh buat kenduri ..jgn lupa jemput.

miezrina said...

huhuhu.... bereh ak ty... nnt na buat kenduri besar2an