Uh!! Follow me?

Wednesday, November 18, 2009

menyesal seronok usik dia

pada suatu hari.....
eh malam lah...
si anak pakai baju sama kaler ngan dinding rumah aku
hahhahahhahah
menjadi mak yang 'senget' nih
aku beriya la suruh si aniq
bergambar ngan dinding itu
hahhahahha
si anak pun beriya-iya la
siap peace2 bagai
gigih la sangat kan
hahhahahahha
pastu kan
macam biasa la
dia akan sibuk nak tengok hasil dia
hasilnya
[aku saja je kasi upkan skit kamera fon aku
amik gambo dinding saja-saja]
dia tengok je terus terpelik2
"eh mana aniq, mami?"
dia tanya
aku tahan gelak bagai nak meletop dah perut ni, tahu
aduhai kelakar sangat
pastu aku jawab
"ada la kat situ... tengok la elok2"
reaksi si aniq...
terdiam..
terkedu
wakkakakakkaka
memang kelakar
bila tengok muka dia dah berubah kan
aku cepat2 cover line
hahhahahhaa
"haaa kan mami dah cakap... baju aniq sama kaler dinding... so x leh nmpk aniq kat situ"
meh kita amik lagi meh
sekali aniq jerit
"takut mami, hantuuuuu...."
di sertakan dengan raungan kuat
aduiii menangis budak tu... huhuhu
sengal betul mami dia nih
ihiks
setelah di pujuk2..
dia gagah juga pegi duduk lagi kat dinding tu
aku pun snap proper la
hasilnya
keh keh keh keh
kesian member
banyak dugaan betul nak posing
hahhahahahhahah



6 comments:

atty's said...

nampak muka je..hah ..ekekeke .

neezareef said...

ni yg mak metua rasa nk hempas je camera besen nih..huhu..sian anak menantu

deena awanis said...

laaa..shiannyer aniq..
mami jahat ey??
meh auntie dina babab mami..
hehhee...

tapi siyesly nampak muka jer..huhuhu

syanis said...

huhuhuhu ish ish ish....

ariena said...

heheheh...na,rajin betoi menyakat anak2 ekk....

dulu ina pon slalu bising bila kakak ipau dok nyakat anak dia...tapi skang nih...haku pon sama..hahahah...syiokkk...

ehh....baju aniq cam baju syafiq laaa..

miezrina said...

wakakkakaka..... mmg sama kan kaler baju dia ihikssss


ina.. baju hadiah dari akak ipo... lengan panjang tp suar pendek kan?