Uh!! Follow me?

Thursday, November 6, 2008

sudah pulih... tp ada kecacatan kekal (sementara)

pelik x tajuk entry kali ni
ekekekkeke....
mengisahkan
henpon ku igt x posting ni

so korang mesti tertunggu2 kan
apa citer tepon ku itu
ye memang dah pulih
tapi x sepenuhnya lah
sebab henpon ni masih baru
so belum ada housing lagi
maka ada la sedikit kecacatan sementara
aku dapat housing tu






x per la kan
dah pakaikan clear cover
camtu okeh skit rupa dia
at least idak la
henpon ni terleper terus ke hapa kan
still adik aku leh bergaya2 lagi
kan main seronok dia dapat
hermmmm

nanti balik kampung
bapak aku lak rembat
huhuhuhu
x per la
aku, buat ketika ini
akan berpuas ati dengan
N95 ni dulu
hepon nokia yang aku fikir
x mungkin akan aku miliki
sebab masa kuarnya henpon ni dulu
aku asik 14 kali pikir untuk beli
x tahu kenapa ler
maybe sebab bulky sangat
tapi abe suka je aku guna N95 ni
dia kata
henpon ni sesuai untuk orang pelupa macam aku
ye ke??

apa2 pun
hati meronta menantikan
kemunculan
C905
waduh waduh

doakan rezeki ku
okeh

4 comments:

atty's said...

ehhehe..dpt diselamat kan ye na

neezareef said...

bila nk tobat tkr hp nih

miezrina said...

gitu la kekdahnya kty

masih ada sisa2 tompok2 kesan retak2 tu...

syahdu!!

miezrina said...

kalo thn ni C905 tu sempat kuar... aku tobat la lps tu

setahun tobat... wakakakkakakka