Uh!! Follow me?

Wednesday, November 5, 2008

kes perap!!!!

sometimes aku jadi blur2 alang weh
wakakakkakakka.....
bukan nya lama sangat aku x berblogging
tapi
sepeninggalan aku dengan aktivi blog ni
menyebabkan aku x reti dah nak mengarang
wakakakkaka
(cam ler selama ni aku reti sangat kan)
apa pendapat korang dengan 2 entry seblum ini
korang nampak cam biasa2 atau
blur2 alang gitu
wahahahhahah
pelik ke aku
x kot kan.. hihihi

jom layan video






memula nyanyi tepuk ramai-ramai...
pastu masuk lirik dikir barat
wawawawawawawa


6 comments:

neezareef said...

wewweweweehhh..menantu aku nyanyi dikir barat yooo

miezrina said...

wahahahhaha

itu lah dia... terpengaruh

oiii la anak bapak...

wakakkakakaka

atty's said...

heehhe..a\kelakor..

miezrina said...

ihihi... lps ni na akan cuba amik video dia nyanyi lagu air pasang pagi siap tangan ala2 microfon wakakakkakakakkakak

Lina said...

aduhhh...mana tak tumpahnyer kuah kalau tak ke nasik yooo...pandai nyanyi tuk adik...heheh

miezrina said...

gitu ler dia... kalo adik bunyi 'ehek..ehek'
dia yg beriya dulu
ms tu na nak angkat pun x kasi dah
kena lari laju2 rebut awal2 baru dia x kaco
sibuk nak tunjuk skill pandai jaga adik ishhh
hehehhe