Uh!! Follow me?

Thursday, September 11, 2008

selipar atau kasut siapa??

kkekekkee..... soalan mcm nak cari tuan punya kasut ye
wahahhaha
semalam masa nak datang keje
biasa la kan ku drive kete buruks ku itu
sesampai kat trafic light tu kan...
mata tertumpu kat satu sudut dalam kete tu
kat tempat kaki passenger tu
tertiba tergelak sengsorang..
tau x kenapa...?
+
+
+
+
+
+
+
+
+

wahahhaha
korang punya kete kan...
banyak kasut sendiri ke kasut anak??
hahhahaha.... kelaka je aku rasa..
kasut sendiri x der pun dalam kete ni...
x boleh jadi ni

4 comments:

Anie said...

he...he....banyak tu kasut...
kat dlm keta bd banyak kasut bd, dlm 4sg kot, kasut qiesha dlm 2 pasang, tgk keadaan gak, kalau qiesha tertidur dlm keta lepas tu masuk umah di dukung gerenti kasut tu tinggal dlm keta.

miezrina said...

itu ler anie..
sebab tido ler jd terkumpul.. ihiks
skang ni aniq dpt perangai baru...
liat btl nak pakaikan kasut..
dia selesa pakai selipar spiderman dia jugak... hadeh... selipar tesco jugak yg dia mau.. aiyohh

Wanita Anggun said...

keta na cam keta akak lah...
kasut anak2 yg byknyer...
kasut akak sepasang je...
depa pnye smpi 5,6 psg..
penuh depan blakang...
dh jadik cam rak kasut brgerak plak...hahah...

ainsyanis said...

lor... sama la na... kasut syazana ada 3 pasang dlm keta..... hihi.. nnt nak amik gambo juga la... kasut ain sepasang ja... lelain da dikeluarkan... ku plak rimas...