Uh!! Follow me?

Friday, September 12, 2008

mini reunion!

ihiks... hati berbunga2
sangat bahagia
wah gitu!

semalam, plan untuk berbuka
bersama rakan-rakan ex-housemate
berjaya!!!

walaupun hanya tiga orang je drp kami hadir
(of cos la some of them ada hel, and the rest aku x terkontek)
sorry guys me call this 'mini reunion'
so they yang available di hati je yang menjadi jemputan terawal
wahhh lagi sekali!

so before aku story more and more
enjoy the picas


menu meletop
meleleh korang tau tak?
crab soup tu... wallah
ku soka...
tapi kn makan cepat2
bila dah sejuk.. jadi beku
and terlebih masin sudah
huhuhu
fes time ku menempek gambo makanan di bulan puasa ye....
(kadang jeles jugak tgk korang asik tempek gambo makanan je kan
tapi ku sogan nak menempek gambo makanan yang ku masak
al-maklum ler.. chef amatur... ihiks)
panjang giler penyataan ber'kurungan' ekekek

o.k sambung lagi
perkenalkan rakan2 ye
atas tu adalah azela
kami serumah panggil 'eilerg' jerk
tu kira amik dr ILA dan di loghatkan kedah
boleh macam tu wahhahahaha
thanks fren sudi luangkan masa
walaupun hang ondeway blk kampung ye

dan...
ini la pengunjung setia blog ku
wahahahah betul ke chik?
ke aku perahsang sengsorang
hahahaha

ini lak pina!
kami serumah panggil achik je
walaupun pangkatnya kat kampung
alang sebenarnya
tapi ehem ehem
ada la kisah di sebaliknya ye chik
di pendekkan
aku panggil dia achik je
tima kasih gak weh
walau pun hang terkejar2 dari umah ibu
dah la balik keje lambat ek
kesian hang hehe

wah
tetiba syahdu hahahha
macam la x pernah jumpa kan
tapi
tetap syahdu jugak
syok bila dapat berkumpul
agaknya tercapai x
kita nak wat gath 303 tu chik??
kak yus & along, they can meet ker??
yang duk luar dr kelang valley
effort ke nak datang?
hermmm sure susah kan
x per la... yang dekat2 ni kita rapat2kan la

kot ada rezeki
di suatu hari nanti kan
kita arrange la gath kita tu ye
aku suka je nak join

dan ini kami la...
Yang Amat Berbahagia
eh bukan YAB macam datuk2 tu tau
hehehhehe
kalo ada rezeki dapat title tu aku terima je
wahhh berahngan ajeeerrr
heheheh

o.k la korang
tatap la sepuasnya menu yang marvelously & heavenly
(oh ye baru perasan gambo air & dessertnya x do yo!)
kalo korang x der idea mana mau pigi untuk berbuka
nah.. mai la sini ye
Restoran Orkid Thai Sec 9,
Shah Alam

~Alhamdulillah~
terima kasih kerana melimpahkan
rezeki yang enak ini
Ya Allah

2 comments:

Anonymous said...

wah!! dh update!!

thanks yg aku antara yg terawal di jemput...maknanya... aku antara yg terselit kt ati hg...toche2!! aku amat menghagainya!!

wah, malu je smpai gmbar aku menjilat ibu jari pn ada da.... segan mak!! dh le i sorg mkn pkai tgn...(kes cover line nk suap ank konon..hahah!!)... sib baik VIP room korg2 je la yg tgk... dh biasa da...wat cm umah sendiri..kekekek!! klu dok open sure aku x wat la cmtu..kang memalukn kengkwn lak, x pasal2 dok kena halau dok meja sebelah!!

ok gak klu nk wat reunion 303, dh lama x jmpa diorg2 tu... dok sekangkang kera je wat cm dok beribu km...emm..entah le... tp yg pasti aku mmg slamber rock mmg suka join jumpa rerakan nie....

anyway Meq, tq so much blnja smlm!! mmg Marvelous wa ckp lu!! meletop2 bam bam bommm!! he!! suka sgt!!

Anonymous said...

hehehe... aku sj snap gombo tgn hg tu... berlomuih.. wahahhha
yg jilat jari tu leh anto kat orkid thai... jd ikon depa.. mau??

heheh.... nnt2 kita arrange ye.. and leh gak cont bincang psl melawat kak fiza kat johor tu ye
cam kesian je nak suh dia mai sini kan