Uh!! Follow me?

Friday, September 18, 2009

selamat 'balik kampung'!

mungkin ramai yang dah balik kampung
hari ini
macam aku lah kan
aku sudah berada di kampung
yaayyyy yaaayyyy
kekekekekke

bab raya je memang balik awal
nak pulak
tahun ni abe dapat turn bercuti sakan raya
hoooraaayyyy!!!
oh tahun ini
mengikut jadual ketetapan majlis agung sedunia
keh keh keh
2009 adalah turn aku beraya di rumah mertua
so balik awal2 pun
hanya menghabiskan masa di rumah mertua sahaja
sehingga malam raya kedua
akan pulang beraya di besut
insya'allah


korang pula macam mana???
walau apa pun perancangan anda anda semua
hope semua orang berpuas hati
dan menikmati raya
dengan penuh kemeriahan
walau di mana jua anda berada

yang akan membuat perjalanan jauhhhh
take a good care
yourself and your family
berhati hati di jalan raya
jaga disiplin
jangan berebut
jangan gopoh

nyawa ini di beri hanya sekali saja peluang
untuk menikmatinya
jadi jangan habiskannya di jalan raya
habiskan di tempat tenang
di kelilingi insan insan tersayang
insya'allah


ini gambar kereta seorang teman
kepada adik aku
di awal ramadan lalu
tapi umur dia masih panjang
alhamdulillah

tidak mahu kejadian2 ngeri sebegini
menghiasi dada akhbar
di pagi raya
okay

semua,
sekali lagi aku ucapkan
SELAMAT HARI RAYA
maaf kan segala salah dan silap
saya manusia biasa
yang buruk itu dari saya
yang baik itu datang dari Allah swt




4 comments:

syanis said...

ain akan gerak ker shah alam potang ni... n gerak ke kampung seawal esok pagi...

Jiey^Mien said...

Selamat hari raya Ina..

Ampun dan maaf dipinta andai ada salah dan silap dalam berbicara..

Salam Syawal,
Jiey-Mien-Rayyan

atty's said...

NGERINYA TGK ACCIDENT TU..
HATI2 YE NA..

atty's said...

selamat berhari raya dikampung na..takecare ..!