Uh!! Follow me?

Sunday, September 27, 2009

Remis

Lama x makan menda alah ni. Nnt aku buat full entry eh

7 comments:

sI tEDI said...

remis.. yg cinonet2 tu kan.. selalu kutip kat tepi pantai masa duduk tg bidara dulu.

x semua pantai ada remis.. :)

selalu rebus macam tu jek..

atty's said...

sodap ye na..kty semua jenis siput penah terai..remis lom laie..

Anie said...

sedap nih...nak makan nih kena balik kampung jer lah

neezareef said...

lom penah merasa remis nih

miezrina said...

kawan2 kena rasa..... tapi kalo x der peluang rasa pun... (sbb bak kata tedi, hanya pantai terpilih saja yang ada remis ini) rasanya ala ala kepah tapi sedikit sedap dr kepah haaaaa gitu

achik mama oja said...

kat kg aku.. kami kutip kat sungai.. mmg ada.. tu remis sungai kot.. dia rona kekuningan... sedap...nyam²!!

miezrina said...

hang punya remis kami panggil etak... biasa kat pasar kelantan depa salai (perap atau jeruk) sedap!!! memang di cari kat sungai..

remis yang ni ada kat persisiran pantai saja...