Uh!! Follow me?

Tuesday, January 19, 2010

scary!!!!


okey..... tengah pikir2....... nak lancar perang atau berdamai keh keh keh keh.... apa cerita ek? hermmmm ini kisah rumah kami dah tikus..... lagi lagi tikus eh... adoiiii.... memang kena jugak panggil pest control neh...... udah la semua makanan x boleh duk terdedah2 kat atas meja makan.... tutup saji pun di geget2nya.... adoiyai.... x cukup dengan itu..... tong sampah juga pernah di selongkar mereka..... aiyoyoooooo kes berat neh wei.....

malam tadi lagi tragis.... bila langkah berjaga2 telah kami lancarkan..... lobang2 yang di syaki telah kami tutup... makanan lauk pauk semuanya tersimpan rapi dalam peti ais (termasuk biskut yg belum di buka peknya....wakakakka)... sampah juga tidak akan di biar berada dalam rumah selepas jam 12 malam... ekekkekeke... maka kegelisahan tikus2 itu menjadi2... apa yang telah mereka serang.....?????










-scroll lagi ek-
























herm??
nampak ker????
perasan x apa yang aku nak tunjuk sebenarnya?
okeh jommmmm kita zoom!



there u gooooo....
haaaaaa
korang tengok la tu?
nak perang ker
nak berdamai nih
adoiiiiilah



hermmmm

insya'allah ada masa bulan ni
memang aku nak panggil orang dari pest control
haiiii x tahan dah wei....

7 comments:

Fauzieah said...

na..mmg tension sgt kalu umah ada tikus nih..umah ku kat kg pun byk..tgh2 org dok tercongok nih pun bleh dia tersengih lalu-lalang..dah tak heran..brg mmg byk dah kena makan..mcm2 dah buat..ayahku letak gam laa..racun laa..kucing pun letak..tak jalan gak..tikus nih dia kuat dendam tau..lagi kita perang ngan dia..lagi dia marah..nak2 plak kalo geng dia ramai mati.siap laa..time dia ngamuk tuh abih dikerjakan brg2 kat rumah tu..

syanis said...

adeh... tikus tu teringin minum susu gak

miezrina said...

haaa itu la zie.... mak aku selalu berbahasa bahasi kalu nak 'maki' tikus.... katanya tikus tu blh paham... nnt derag ngamuk.... ye ke? sejak kami jaga n hati hati ni... mmg nmpk sgt la tikus2 ni ngamuk habis.... tupperware pun di geget2 habis.... adoilah.... sabo jerk


ain.... jgn di makan susu dlm kabinet (stok) udah la wei..... naya je masa nak guna pek baru tgk2 dah kena tebuk la wei ihiks

Umi_Aliesha said...

antara sebab umi cepat kluar dr quarters...Cik T nih la..plg riso kencing dia tuh...kan bahyer...

deena awanis said...

SERANNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!
ni kira kes bahaya dah ni kak.
jangan dorang serang aniq lak nanti udah lerrr!!

miezrina said...

Huhuhu.... Na igt kuarters dulu dah teruk sgt2 dah, upernya umah kat tanah ni lagi dasyat! Adoiiiiii



Hohoho.... Iyalah.... Habis anak beranak kena serang dek mereka2 tuh aiseh

Fauzieah said...

yerr..banteras la kegiatan mereka nih sebelum berleluasa..keh..keh..
dah cam aper plak bunyiknyer..huhu..