Uh!! Follow me?

Monday, January 4, 2010

Aniq dah sekolah

Aduhaiiii nasib baik mommy x yah masuk tadika sama2 hahaha
Jenuh duk pujuk weh
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

neezareef said...

wahh aniq dah skolah...myra skolah taun dpn 5 taun

slmt sekolah aniq

Mama-Danish & Sarah said...

anak2 sekarang jauh lebih berani dr kita dulu kan...

ain dulu, ayah tak sampai rumah lagi... kita dah tercongok depan pintu....

cabut lari tau...hehehe....

Anie said...

amboi rambut Aniq terpacak..

Jiey^Mien said...

huhuhu..
syahdu plok tgk abe aniq masuk skoloh doh..
besa doh..
=)

miezrina said...

huhu za.... thn dpn tukar lak sekolah yg btl2 bljr la kot... yg ni utk main2 boleh la... tp td aniq mcm tau je apa yg di ajar... alhamdulillah


wahhahaha ain... sama mcm adik abe... cabut lari gak... tu na ckp kat abe... jgn aniq ikut perangai bapak saudara dia udah laaa adeh

anie... haaa itu la na terkejut... mmg x perasan langsung... dia dah pacakkan rambut dia.... sampai sekolah.. cikgu tegur baru na perasan... ya allah... bapak dia menyokong je keje anaknya sabo jerk
hari ni dah x bg pacak... huhuhu

jiey... apsal syahdu... jiey...

dia duk syahdu pilu jiey weh... 2 hari doh teriok hahhaha

atty's said...

gud luck for aniq..

Fauzieah said...

wahh..aniq..dah cam budak besar..gi skolah..haii..tgu turn faris thn depan la kot baru ajar2 gi skolah..harap2 okey laa..sbb dia friendly sgt..risau lak kang tak nak balik ke rumah plak..nnt cam papa dia dulu2..first day tadika dah pandai ikut kwn blk rumah..huhu..

ains said...

comel jer kan tgk depa beruniform...

psst... kasut aniq sama ngn kasut syazana la... hhehehehe