Uh!! Follow me?

Tuesday, October 21, 2008

dating part one!

entry kali ni
saja la nak abadikan memori ni
hari2 bahagia gitu ekekke
macam beriya je kan
idok ler
aku bebaru ni
sangat bahagia
sebab makan tengah hari asik la berteman
wahahhahah
dan ada beberapa episod dating tu
aku abadikan dalam kamera ku
ni tengah tengok2 nak delete2 kan
so alang dah ada gambo tu
buat le entry kan
kasi korang jeles gitu..
boleh??
wakakkakakka

dating 1
di kenny rogers, Plaza Alam Sentral

kalo di kira di hitung
bertahun2 lamanya aku x makan kat sini tau
ya allah lama sangat2 la kan
ish ish ish
lepas ni sure ketagih
hahahhah
amik yang 1/2 je terus.. main share2 pinggan
ala romantik gitu kan
sedap betul nasinya
nikmatttt gitu huhuh

biasa la yang ni come in package kan
muffin yang dah kurang manisnya skit
aku rasa.. dulu aku x leh masuk ni
manis sangat rasanya

yang ni
lagi laaaa nikmat
jilat2 sudu kawe
ish x cukup tolonggg
ihihi

cappuccino

coffee caramel bla bla
lupa lah namanya

and presenting the couple
hahhahahha


daaaaaaaaa...

3 comments:

neezareef said...

mkn pstu g timbang = eh naik lak berat..nape ek..

:D

jwb ler ko sndiri huhu:P

ct lavender said...

gulppp.. dapnya.. dah la pose.. sabo2..

miezrina said...

wakakkakak
iya la... gasak la kalo berat naik
mati buntang mato den tgk meter timbang
waahahahahhah

vender ~ gulp gulp!! :P