Uh!! Follow me?

Thursday, July 10, 2008

majlis kesyukuran dan solat hajat

smlm genap 40 hr.... alhamdulillah....
akhirnya... berakhir la sudah azab
eh azab lak wkakakkaka
sesungguhnya ku mmg x suka
berpantang...
knapa ye?? hehehhe
bosan la berpantang ni...
byk tugasan... panas n kering huhuhu
penat tau.. melayari hari2 yg berlalu itu
hermmm x per la... dah berakhir pun
alhamdulillah
so hr ni mak decide nak buat solat hajat
sbb akid ni lahir je terus ada gigi
ramai nasihatkan suh wat solat hajat
so kami pun buat la...
jemputan dlm 14 org
hidangannya
Photobucket
nasi hidang meriah la jugak ekeke
Photobucket
pulut kuning, mkn ngan ayam kerutub (x snap lak pic ayamnya)
majlis berjalan lancar
blm pukul 10 dah setel seme dah
lega rsnya dah abis pantang ni kan
hermmm ni nak tunjuk periuk ni
Photobucket
utk tatapan kak umi.. ni la periuk yg na ckp sgt bagus utk buat sup tulang
cpt empuk ehhehehe

4 comments:

mama ryan said...

akil dah ada gigi??

wah!!! lg xpress!!!

miezrina said...

akid nama dia kak

ha'ah mmg express
tp kesian la
asik rengek je...
mcm sakit sgt gusi tu

mamaREDZHA said...

huiyo..dh ada gigi? power tu...
org kta betuah... brapa batang?

miezrina said...

itu la... ramai ckp bertuah murah rezeki... insya'allah n alhamdulillah

ada 2 batang... tecit tomey lg...