Uh!! Follow me?

Monday, April 14, 2008

aduhai kemaruk AF

hehehhe.... igt org beso2 aje kemaruk...
hah anakku pun kemaruk jugak tau
kalo tgk deri dia plg suka tang cikgu linda punya kelas
dgr je sore cikgu linda dia terus kalih ke tv...
x kira la ms tu tgh ralit buat apa pun....
tp nakkkkkkk jugak tgk cikgu linda ekekke

video

video

adeh... beriya gelak kalo tgk video ni... huhuhhu

ni lak.... aniq ngan 'kawan'
maklumler kat umah mn ada kawan btl..
patung spongebob pun jd ler..


video

2 comments:

mama ryan said...

ciannye aniq... dok ala2 bsembang dgn mr bob(betul kan??? akak mcm dgr dia dok panggil mr bob je..)

nnt baby baru kuar, aniq leh main dgn dia... tp jgn la peluk kuat2 tau... cian lak kat baby tu nnt....

miezrina said...

huhuh... itu la.... sib baik dah nak dpt kawan... kalo idak begitu la dia ngan s/bob (dia sebut 'pong bob')