Uh!! Follow me?

Thursday, April 17, 2008

aduhai anak.....

this is last week punya story...
setelah sekian lama..
aniq x kena gas..
lama dah x menggunakan mesin neb itu...
akhirnya... demam + batuk2 yg teruk
memerlukannya mengambil gas...
utk yg ke sekian kalinya..
aku redha je la...
hanya itu sj cara utk dia cpt sembuh
so jadualnya 6 jam sekali utk gas
perlu di patuhi demi memastikan dia cpt recover
malangnya dr 5 kali kena gas
hanya 2 yang terakhir sj yg btl2 memenuhi keperluan dose
itu pun sbb cik abe ku mendapat idea
jelmaan character 'ultraman'
yg begitu di minati aniq sekarang ni
huhuhuh.....
ini lah ultraman mummy
menjelma pd pukul 3 pg

dan pukul 9 pg

sblm appointment sekali lg
dgn Dr. Amdan
dan..... alhamdulillah walau hanya 2 kali je yg menepati kehendak doses
kahak itu berkurang 50%..
so, aniq x perlu teruskan gas itu.... cukup dgn makan ubat je
bersyukur sgt...
biarpun penggunaan mesin neb itu tidak menyakitkan
tp...... tiap kali tekan button 'on'
hati ku mcm di siat2...
x abis2 menyalahkan diri...
.....hermmmm....

5 comments:

mama ryan said...

errrr... kenapa aniq kene pakai mesin tu?? dia sakit ape???

miezrina said...

hai kak emma....
oooo.... aniq tu ada bronchitis kak..
dr kecik lg.... sejak lahir...
so kira gas tu utk cpt kan recovery la.... selain dr mkn ubat...
setakat ni mmg dah biasa la pakai gas ni.... cumanya dah agak lama juga aniq x kena gas.... hehe..
harap kali ni pun gapnya lama juga la.... doakan ye...

Umi_Aliesha said...

time sihat lasak gilos erk...

mama ryan said...

ye ke...

akak harap penyakit aniq nie cepat sembuh... amin........

miezrina said...

demam pun aktif la kak umi.... hadehhh..


kak ema... thankssss... amin