Uh!! Follow me?

Sunday, January 25, 2009

hobi part 1

korang sure ada kegemaran atau hobi masing masing kan
kalo ikutkan
aku ni
ada banyak gak la hobi
eh hobi leh banyak2 ker??
wakkakaka

x per la kalo x leh banyak2 pun
aku tetap tamak yer
aku nak ada banyak hobi
ihikss

kisahnya
aku ngan cik abe
ada jugak berkongsi hobi
kegemaran kami banyak yang sama
sherashi gitu kan

sekarang aku nak cerita hobi main remote control car
kami dari mula2 kahwin
memang duk gian nak main remote control car nih
siap berebut2
masing2 nak tunjuk skill kan
wakkakakakkaka
lawak pun ada
cam bebudak ihiksss

aku malas nak kira..
malas nak total kan
berapa biji dah kete yang penah kami beli
dari sekecil cinonet sampai ke besar gabak
yang aniq pun leh naik duk atas tu kan
kami ni main seme jenis
jenis speed ke
jenis skill ker

dan sekarang, terbaru
jenis drift lak
dan rasanya
yang ni lah paling sesuai ngan jiwa raga
ketagih oooooo

ni hari kami membeli peralatan untuk
menunaikan hobi yang satu itu
aduhhh ayat x hengatnya
ekekkekekekke

kami booking kete brand winner ni
ngan kedai kat tesco extra, shah alam
hari jumaat booking
hari isnin dapat kete

dalam gambar tu sorang pemain
peringkat Asia
wahhhh
mainan gini pun leh sampai Asia tu
bagusssss bagusssss

so dia ni banyak tunjuk ajar kami
macam2 dia cerita
aku sampai melopong dengar hah
so gedebuk gedebak
dapat la kami apa yang kami nak beli
regenya RM450 sahaja
atau rege sepatutnya RM700++
dan yang bagusnya
budak ni
siap upgrade remote kami
dari remote cikai2 tu
dapat remote digital
ishhh malas nak cerita kelebihan remote digital itu ihiksss

tapi kami masih dalam proses
beginer lah
yang baru duk hegeh2
nak coner kiri kanan pun
leh terkial2 tersilap bagai kan

tapi x per
akan di praktik kan selalu
supaya leh jadi drifter terhebat
tapi drift kete remote je lah
jangan abe drift kete betul lak kang
tergolek anak bini
wakakakkakakakkaka

No comments: